Cap Agde by night 🧌🧛🧟‍♀️🦹‍♀️

16 september 2022 - Cap d'Agde, Frankrijk

Korte impressie van wat wij gisteravond mochten beleven in het ‘Circus’ van Cap Agde By Night, zet je schrap en bedenk terwijl je dit leest, in het echt was het nog radicaler dan ik hier beschrijven kan.🫢

Onderstaande zagen wij gisteravond na het eten, zittend op een terras, waar we een paar cocktails bestelden. (waarover later meer)

Uitgezakte borsten die als kippen dijen over een hesje hangen,
1 borst links naast het hesje, 1 borst aan de rechter kant (soort van stereo)2 ‘strakke’ jongens in hele strakke broekpakken allebei met enorme hoge pumps waar ze bijna niet op konden lopen

Veel vrouwen die extreem gekleed gaan terwijl de ‘partner’ gekleed is in een gewone outfit. Vraag me zo wie zo af of het niet gewoon ‘onze-night’ stands zijn, die je voor een avondje kunt inhuren. Zo loop je met een sprookjes prinses door Agde by night

Borsten op een presenteer blad en een kont die helemaal niet in het broekje past.

Gedrocht aan een ketting

Zilveren prins in te kleine short, als vrouw opgemaakt.
Chinees  figuur die gisteren met een heel andere jongedame uit was.
Je bent 70 en je wilt nog wat in veel te nauwe kleding waardoor alles uitpuilt

Barbie pop’ met opgespoten lippen, borsten helemaal in het leer. Kan het nog erger, ja, ga ik dat allemaal in het verhaal zetten, nee.

Het is iedere dag / avond compleet film, zittend op een terras val je van de ene in de andere verbazing. Dit wilde ik jullie niet onthouden, al besef ik dat je het eigenlijk met eigen ogen moet zien.

We liepen door smalle steegjes terug richting de camper en kwamen langs allerlei barretjes waar het flirten volop aan de gang was. Toen we weer buiten het nachtgebeuren waren keek Gré mij aan en met verbazing, later omslaand in luid gelach zei hij:”Steek je tong eens uit” Wat bleek, van de cocktail die ik had genomen “swimmingpool” heette die, was mijn hele tong blauw geworden. We hebben er ons kapot om gelachen, het zag er niet uit.(zie de foto)   Toen Jo en Hedi spontaan een ‘Lambada’ dansje begonnen, en we er nog luider om moesten lachen, bleken er nog meer toeschouwers te zijn, die begonnen  te applaudisseren en te ‘joelen’ bij de act, Succes dus voor Jo en Heed!🤣  ondertussen was het tegen half 1 en moesten we nog naar de camper. We zagen een  hele lange ‘soort van golfbuggy’, met 4 zitbanken staan. Gré vroeg:” taxi??” Tot onze verbazing was het antwoord “Oui” en konden we daarmee gratis naar onze camper plaats worden gebracht. We wisten niet dat deze service elke avond wordt verleend. De toeschouwers van de act van Jo en Hedi stapten ook in, ze dachten vast dat er nog een showtje door de dames werd opgevoerd….
Keurig werden we voor onze camper afgezet. Nog even na praten en toen lekker ons bedje in.

Dat was in het kort onze “experience” van Cap d’Agde By night. Veel om over na te praten en met plezier op terug te kijken. 😘😘