Naam:
Video’s:

Over mij

B2C78C00-7CDD-4CFF-B9F2-AC8C9292449D“Carpe Diem”

Over mijn reis

2022: Meestal scheuren we snel door Frankrijk heen over de tolweg naar de camping in Mirabel et Blacons. Nu willen we wat meer zien van de westkust van Frankrijk. Genieten van het leven, pluk de dag!

2023: Een nieuwe reis door Europa, richting de camping VALDROME SOLEIL. Heb een mooie route gemaakt nu door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk. Vertrek zaterdag 9 september, aankomst in Koblenz. Op dinsdag 12 september vertrek naar de “Romantische Strasse” richting Rothenburg Ob der Tauber. Donderdag 14 september vertrek naar Füssen, en op vrijdag 15 september naar Stiefenhofen (dichtbij Oberstaufen)  Zondag 17 september vertrek en aankomst Natterer See 🇦🇹.  Vrijdag 22 september vertrek naar Italië waar we van vrijdag op zaterdag ergens ? Een hotel pakken. Op zaterdag 23 september aankomst op camping Gianna Golfo Dei Poeti. (Dichtbij “Cinque-Terre) We treffen hier Jo & Gré.  Op donderdag 28 september vertrek richting Genua - Nice - en dan op zaterdag 30 september aankomst op camping Valdrome Soleil.

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Indonesië, Italië, Letland, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Spanje, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.