Dag 27 opruim dag

5 oktober 2023 - Mirabel-et-Blacons, Frankrijk

Vanochtend na het ontbijt zijn we rustig begonnen met opruimen, inpakken, “winterklaar” maken van de caravan. Meestal een klusje waarbij ieder zijn ding doet.Hedi in de caravan, ik de buitenkant. Teveel om op te noemen maar altijd weer een voldaan gevoel als het klaar is. Alles uit de voortent schoon naar binnen , koelkast uitpakken en schoon maken kookplaat schoon maken (we hebben niet veel gekookt alleen een omelet gebakken), extra stokken onder de voortent voor als er veel sneeuw komt in de winter (dat weet je nooit) stoelen en houten bed in de voortent kortom, tegen 13:00 uur waren we daar mee klaar. Auto alvast inpakken, en beneden op de parkeerplaats zetten. We gaan morgenochtend weg als we wakker worden, dus ook alvast afrekenen met Tjerk. Het is hier nog steeds prachtig weer hier, 5 oktober en nog 26 graden, strak blauwe lucht. We liggen lekker aan het zwembad. Strakjes weer gezellig op het terras, biertje bittergarnituurtje, en  we bestellen een schotel. Kortom niet ingewikkeld, wat napraten en dan te bed.🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅
We zetten geen wekker, ‘t kan 07:00 uur worden dat we weggaan, maar eerder zou ook kunnen. we hopen op een rustige terug reis maar, het is vrijdag en dan weet je het maar nooit. … tot de volgende Bonne 😜