Dag 23 zondag relaxte dag Hedi met Jon naar rommelmarkt in Livron

2 oktober 2023 - Mirabel-et-Blacons, Frankrijk

Een hele relaxte zondag. Hedi is met Jo naar de rommelmarkt gegaan in Livron en ik heb lekker gerommeld rondom de caravan. Na een lekker ontbijtje heerlijk in de ochtendzon gezeten. Eigenlijk kan ik niet eens iets bedenken om op te schrijven, oh ja, ik heb de auto aan de laadpaal aangesloten op de parkeerplaats. Daar ging iets niet goed mee, want de auto laadde niet op. Nog aan Tjerk gevraagd mee te kijken maar zelfs Tjerk kon het niet oplossen. Volgende week maar even de garage raadplegen. Toen bedacht ik mijn dat er een plastic soort van insteek-as was afgebroken. André wist daar nog een oplossing voor. (Als je iets moet oplossen, eerst André vragen, hij heeft altijd praktische oplossingen) Met een lange bout en dan aan de onderkant dik tape er omheen, en het was opgelost.  Gré kwam nog effen een kopje koffie drinken en vroeg of ik beneden in het huis kon helpen met een klein klusje, het ligbed zat niet goed vast in elkaar. Ook weer opgelost en daarna nog even tv gekeken de “Ryder Cup” is dit weekend nl. De beste Amerikaanse golfers tegen de beste Europese golfers. De einduitslag weet ik nog niet, maar op moment van kijken stond Europa voor.

In de middag eens gekeken naar de staat van ons dakje op de caravan. Door de grote storm met hagelstenen een maand geleden is er wat schade ontstaan. Die gaan we morgen (maandag)  repareren. Tegen 5 uur naar het terras gelopen, en daar gezellig gezeten. Tegen half 7 naar Jo en Gré waar Jo weer heel lekker had gekookt. Ondertussen ook nog studio sport gekeken, en zo weer helemaal bij op sportgebied. Daarna zijn we terug gewandeld naar boven. Tijd om te slapen, tot zover zondag 1 oktober, weer een prachtige dag met schitterend weer, Bonne Nuit!